Sådan bliver du ansvarsork

Orkerne kommer, Sommerskolen er drevet af frivillige kræfter.

Ansvarsorkerne har alle til fælles, at de gerne vil bidrage til det danske rollespilsmiljø, og elsker at lave gode oplevelser for hinanden og Sommerskolens deltagere. Vi prøver på Sommerskolen, at sikre bred repræsentation blandt Ansvarsorkerne. Og vi prioriterer at sætte et hold, der kan sammen socialt, og med deltagerne. Derfor prioriterer vi at have både tidligere Ansvarorker og nye ansigter med.

Sommerskolen består af forskellige elementer. Deltagerne skal have en fed uge, med masser af rollespilsundervisning, og så er det en social uge hvor vi skal lære hinanden at kende på tværs af landet, lege sammen og løfte i flok.

Lyder det som noget  for dig, så er der et åbent call fra d. 22/2 2024 til d. 07/4 2024, hvor du gennem en formular kan tilmelde dig (forbehold for at datoerne kan ændre sig) – hold øje med Bifrosts Facebookside for nyheder og call.

Skulle du have spørgsmål der ikke besvares her eller i call’et så skriv til Forstanderne Kathrine & Sebastian, på mail:

sommerskole@landsforeningenbifrost.dk